2013. július 25., csütörtök

Housekeeping Booling :-)

Az elmúlt héten Booling-ozni voltak a Housekeeping team dolgozói:-)))
A Hotelben járt a Dubai-i herceg. Kibérelte az egyik emeletet és három napot töltött Edinburgh-ban, illetve a Hotelben nálunk. Hozott két kutyát is, a folyosón futtatták őket. Miért is ne, mikor elmentek én kaptam meg az a szobát ahol a kutyák tartózkodtak. Először még nem tudtam, csak láttam, hogy mindenhol haj van. Mert akkor még azt hittem az haj. Csak azután esett le, hogy minden kutyaszőr...De minden!!!!!!!

És azért a Herceg egy szép kis összeget hagyott nekünk borravalóként, amit szétosztottak köztünk, illetve még maradt és abból lett boolingozás.Én aznap délután egytől dolgoztam este tízig. De a főnök úr elengedett hamarabb, így kilenc körül csatlakoztunk a csapathoz. Sok időt nem voltunk, mert reggel újra várt a munka,de jó volt.
Íme pár kép....
 Kathleen, Én és Anti :-) Kathleen egy filippinó lány, a Fülöp Szigetekről jött.
 Mellettem a főnököm, Ezequel, ő egy Argentín férfi. mellette Virág és Ilona, ő pedig egy Cseh lány.
 Agatha...Imádom!!!! Ő lengyel és nagyon szeretek vele dolgozni!!!
 Itt Mi vagyunk!!!! Imádom az Én Drágámat!!!!!!!!
Anti és Józsi...ezt meg kell beszélni!
 Szóval ez volt az az érdekes téma ..:-) Kipróbálták!
 Csoportkép.Oliver, Leticia, Heni, Liana, Alan, Józsi, Prosper, Mirage, Kathy, Tünde, Kamelie, Kathleen, Róbert.
Ilona, John, Amrit....a csajszi háttal a varrónő, aki épp gyesen van és a nevét sajna nem tudom :-) Bocsika!Vele sosem beszéltem, csak köszöntünk, már terhes volt mikor oda kerültem.

Hát ennyi. Itt a vége, fuss el véle.
Majd jövök....Pá-pá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése